14 Nisan 2016 Perşembe

Zara - Şad Olup Gülmedim

Zara Türk halk müziği ses sanatçısıdır. 15 Ocak 1976'da İstanbul'da doğan Zara aslen Adıyamanlıdır. Gerçek ismi Neşe Zara Yılmaz olan şarkıcı 1991 yılında Milliyet gazetesinin açmış olduğu yarışmada Türkiye birincisi olmuş 1993'te yine aynı yarışmada birinci olmuştur. 1996'da bu kez TRT'nin düzenlemiş olduğu "Yetişmiş Ses Sanatçısı" sınavında başarılı olmuş ve TRT'de göreve başlamıştır. İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuvarı Şan Eğitimi Bölümünde eğitim almıştır.

Zara'nın seslendirmiş olduğu ""Şad olup Gülmedim" şarkısının ilişimi ve sözleri;

Şarkının ilişimi: https://www.youtube.com/watch?v=PwUzVB90qWU

Zara - Şad Olup Gülmedim
Şad olup gülmedim de eller içinde
Benim gülüm soldu güller içinde 
Bir bahtı karayım oy oy oy kullar içinde 
Gitti benim nazlı yârim gelmedi
(Tekrar)

Gurbete gideni de gelmez diyorlar 
Akar gözyaşlarım, dinmez diyorlar 
Sevenler murada oy oy ermez diyorlar 
Gitti benim nazlı yarim gelmedi

(Tekrar)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder