14 Nisan 2016 Perşembe

Ayşenur Kolivar - Mavuli Eşarbumi

1976 Rize/ Çayeli doğumludur. Lisans ve yüksek lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünde tamamlamıştır.
Doğu Karadeniz kültürleri ve özelde kadın kültürü konusunda çeşitli
alan çalışmaları yapmıştır. Ayrıca, Doğu Karadeniz müzikleriyle ilgili
çeşitli çalışmalarda solistlik ve vokalistlik yapmıştır. 1993-2000 yılları arasında Boğaziçi Üniversitesi Folklor Kulübünde vokalistlik ve eğitmenlik yapmıştır. 1995-2000 yılları arasında yer aldığı Kardeş Türküler Projesinin Kardeş Türküler albümünde de vokalistlik yapmıştır.


Ayşenur Kolivar'ın seslendirmiş olduğu hareketli şarkı olan "Mavili Eşarbimi"nin ilişimi ve sözleri;
Şarkının ilişimihttps://www.youtube.com/watch?v=IPX8rNlEfxc

Ayşenur Kolivar - Mavili Eşarbumi  
Mavili eşarbumi (Tekrar)
Güneşsiz takmayirum (Tekrar)
Yarumden başkasına (Tekrar)
Vallahi bakmayirum
Billahi bakmayirum

Çiktum dağun başina (Tekrar)
Mavi yelek tokudum (Tekrar)
Ben hağu sevdaluğun (Tekrar)
Mektebina okudum (Tekrar)
(Tekrar)

Mavili yeleğumi (Tekrar)
Astum incir dalina (Tekrar)
Sevdaluk eyi şeydur (Tekrar)
Ben da verdum yolina (Tekrar)
(Tekrar)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder